top of page
Logga_8pt-07.png

 

 

FLAMBERINGSTORSDAG​​ HAR TAGIT  SOMMARUPPEHÅLL. ÅTER I OKTOBER. 

 

 

Varje torsdag under höst & vintern rullar vi ut flamberingsvagnen i restaurangen och flamberar Oxfilé tournedos i konjak och serverar det med grönpepparsås, mandelpotatis provencale och grönsallad med dijonvinägrett.

FLAMBERINGSMENYN

Vit sparris

Bakat ägg, nässlor, krutonger,

forellrom & brynt smör

Oxfilé tournedos

Grönpepparsås, potatis provencal &

grönsallad med dijonvinägrett

Filmjölksglass

Flarn, blodapelsin, mascarpone & pistage

Varmrätt: 475:-

Trerätters: 795:-

Vill man vara säker på att flamberingen

inte säljer ut, föranmäl ditt intresse i bokningskommentaren.

 

 

 

Vi kör flamberingen hela april ut innan det blir sommaruppehåll. ​

©BODEGAN 2019

bottom of page